Saturday, August 15, 2009



TuNang Gak ko Ye


08-08-2009 adalah tarikh bermakna bagi seorang sahabat aku yang bernama hasil linda ( bukan nama sebenar),telah melangsungkan majlis pertunangan beliau dengan jejaka L ( bukan nama sebenar).terima kasih kerana telah menjemput aku dan kawan-kawan lain untuk meriah kan majlis ko ek...semoga berkekalan ke jinjang pelamin dan ke anak cucu.ahakz~

gambar kengkawan yang telah memeriah kan majlis tersebut

empat dara pingitan

Geng kaki lantak 1
tengok jojo(baju belang biru)..belum abik makanan da siap bace doa makan lagi.

Geng kaki lantak 2
azad (kepale botak) bz + makan + telefon + cermin mate
= macam businessman jerk
azam ( baju ijo ) lapar + nak cepat = makan xpandang kemera pon


Geng kaki lantak 3
gadis-gadis yang kelaparan,sedap sangat tue cik fiza,sampai menjilat jari.

gambar panas,jiran-jiran dia ingat aku tunang si linda,sape soh aku menggatai pakai baju putih.buat malu aku saja..huhu
ha...yang pakai cermin mate tue baru betoi tunang dia,tue la dulu time xkenai kutuk2..kan da jadi tunang..hehehe

-= tahniah =-



No comments:

Post a Comment