Sunday, June 28, 2009




huh~mate xleh nak tido.susah tol kalo da macam nie...aku saje belek2 pendrive aku yang ada gambar dolu-dolu ntah macam mane bleh terbelek plak gambar2 time sekolah dulu..gambar nie time aku dalam tingkatan 4a3 (kelas akaun) konon nak jadi akauntan lew,tapi hampeh.time aku tengok gamba nie aku sengeh sorang2 depan pc,teringat pasal zaman
sekolah dulu.dulu suh blaja xnak blaja betui2...nak men2 jerk.tapi alhamdullillah aku masih menjadi seorang manusia lagi.kite org satu kelas dulu sangat rapat,da jadi macam adik bradik..rase macam semalam baru keluar sekolah..padahal da dekat 9 tahun aku meninggalkan sekolah menengah kebangsaan sungai besar.



yang bagusnya ada yang sampai skarang masih contack2 lagi..lepak sama2 kat s.alam(tue je tempat yang dekat ngan dia org).yang da kawen siap bawak anak n laki lagi.keseronokan time sekolah masih segar dalam kepale otak nie..time lepak ada jerk yang jadi bahan,teringat ape yang tejadi time sekolah dulu..yang kecik2 dulu,skang da jadi besa ataw tinggi..aku jerk yang masih kecik lagi(tp cute) ahakz...

tahun 2006 kami berjaya menyatukan kembali budak2 smk yang seangkatan dan lame xjumpe semenjak lepas spm lagi.(bajet buat reunion)aL-maklum la..dulu masing2 sebok lepas spm ada yang sambung blaja,keja n macam2 lagi..da enam tahun baru jumpe..seronok gile..macam2 kite org buat aktivitidiresort pangsun selama 2hari 1malam tue..tapi xsemua boleh bekumpul time tue..sape yang xpegi rase rugi sangat.kejadian yg xleh nak marah,xleh nak ngamok,xleh nak majuk,xleh nak touching2 n xleh lupekan, time aku kene tarik tengah tido.besa la...time tue letih sangat,aku pon ape lagi..tido mati la malam tue..taw2 da kat tempat lain jerk..ish3,susah la nak digambarkan perasaan time tue.sampai dia org rakam n tangkap gamba la time aku kene dajal(maap gambar tidak bole dipamirkan).yang bole hanyelah sengeh2 mengingatkan time tue...

No comments:

Post a Comment